LÖRDAG

Det är underbart med långhelg, det känns som om att det är lördag hela veckan! Men idag är det faktiskt lördag och ännu en dag med grymma planer :D 
Jag ska snart åka och handla med mamma. Sen hämtar Lina upp mig och kör mig till Perstorp där jag ska rida Prinsen. Och efter det ska jag åka till Sofia och sova där tillsammans med Josephine. Vi ska följa med när Sofia tävlar i Norrköping i morgon. Uppdateringen kommer dock inte vara så bra från min sida och antagligen inte från Josephines heller. Men jag ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg till idag och i morgon (:


Jag saknar både vädret, hästarna och vännerna på bilden. Bara jag och Sunny kvar i stallet nu. Annica - Candy, Gith - Prinsen och Jag - Sunny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0