NY DAG, NYA TAG

Godmorgon på er alla bloggläsare! Idag är det torsdag för den som har missat det och här i Linköping är det bra väder även idag vilket innebär att jag ska försöka sola lite även idag för att inte bara vara bränd på ryggen. Jag måste ju leva upp till mitt stjärntecken, kräftan ;) haha. Utöver det ska jag försöka hinna med en sväng på stan och skrittjobba Opus, kanske barbacka fast jag hatar att rida barbacka.

Som ni märkte var min uppdatering rätt kass igår men var inte hemma fören efter 22:30 igår och då skulle jag äta, duscha osv. Först var jag hos Sofia och solade och badade och efter det red jag ut på Z och red dressyr på Opus. Hade ju tänkt filma men var lite stressad så glömde kameran hemma... Det hade ändå inte varit så mycket att se då han var rätt stel igår och ville inte riktigt ställa och böja ordentligt, tror han fick lite träningsverk i tisdags!

Har förresten en fråga till er läsare. Vill ni läsa om vad jag gör på dagarna eller vill ni ha tips på häst och ryttarutrustning/outfits? Åsiktsinlägg och isf om vadå? Något annat? Hjälp till att påverka bloggen!


Kommentarer
Postat av: sofia

vill läsa allt! :D

2011-06-30 @ 14:37:24
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0