PLANERING

Igår somnade jag strax efter klockan två och idag vaknade jag kvart i tre. Det betyder att jag har sovit nästan tretton timmar. Helt sjukt! Nu ska jag äta lite frukost/lunch/eftermiddagsfika och sedan ta tag i städning av huset. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och resten av huset är inte bättre. Ska även fortsätta packa till på onsdag eftersom att jag inte kommer vara hemma i helgen och sedan kommer dagarna att gå fort.

Ikväll ska jag åka till stallet och rida ett dressyrpass på Sunny. Ska nog lägga in lite bomserier med olika avstånd för att träna på att länga och korta stegen i trav. Ska även träna lite på framdelsvändningar, ryggningar och skänkelviking i både skritt och trav. Måste ju kunna övningarna inför Gunnorp ;)


Kommentarer
Postat av: Snadra/Ponnyskruttarna

sv: tack så jätte mycket för tipsen. Ska testa och det får verkligen ta den tiden det tar. Hon är ganska lätt lärd och ibland kan hon göra ombyten från den "svåra" galoppen till den lite bättre men funkar inte alltid. ;)

2011-06-30 @ 16:53:38
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: håller helt med dig ang. frysmärkningen!

2011-06-30 @ 21:02:33
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0