RIDVANTAR

Det finns en mänd olika ridvantar att välja på inom ridsporten. Olika för olika årstider, olika färger, olika "finesser" osv. så man kan få nästan vad man vill. I helgen köpte jag nya ridvantar av märket Roeckl. Har haft likadana under en längre tid nu och tycker de fungerar bra, håller länge och de har även ett ganska överkomligt pris. Tidigare har jag även använt ridvantar från Hööks som också fungerade bra, dock höll dem inte lika länge...

Någon dag då jag har blivit lite rikare skulle jag även vilja ha ett par ridvantar från Kingsland då jag tycker att det är snygga och sköna, detta får dock vänta då det inte är prioritet ett!

 

                                         
Bilder från google.


Har ni några favorit ridvantar?




Kommentarer
Postat av: Sarah

Roeckl är helt klart mina favoriter! :D

2011-06-01 @ 21:14:48
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0