RÖDA RIDBYXOR

Dessa nya ridbyxor från Hööks tycker jag är galet snygga. Gillar den gråa skoningen skarpt och kan inte hitta något jag inte gillar med dessa. Ändå problemet är att jag bara har två schabrak att matcha med, ett marinblått med röd kant baktill och ett vitt med röd passboal. Men ojdå, där fick jag en anledning till att köpa fler schabrak ;)

Ska till Hööks imorgon med Linis och då hoppas jag på att de finns i min storlek. 549 kronor för ett par helskoda ridbyxor är ju knappt något heller, kalasbra!


Kommentarer
Postat av: lina

gillar inte rött, men måste säga att ridbyxorna faktiskt är helt okej ;o Hihi, hoppas vi hittar något roligt imorgon! :D

2011-06-26 @ 00:39:39
Postat av: ylva

sv: jag menade inte att jag vill ha billiga kopior, utan att det ska finnas både och... :)

2011-06-26 @ 07:25:46
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0