SEGT MED SOMMARLOV

Jag har nästan redan tröttnat på att ha sommarlov. Hatar att inte ha någonting att göra hela tiden. det jag hittils har gjort idag är att äta mat, sitta vid datorn och titta på film. Värt? Ska iaf städa lite här hemma nu innan jag släpar mig iväg till bussen och åker till stallet. Det är om möjligt ännu segare att åka till stallet. Skönt när man är i skolan och ändå är ute i Vreta kloster men nu känns det så jobbigt att åka ut. Gud vad jag klagar, haha! Finns faktiskt inga bra stall som är närmare, och det är inte så segt i stallet när man väl släpat sig ut till bussen. Det ska bli skönt med fasta rutiner igen på fredag!

Eftersom att Sunny vaccinerades igår måste han ta det lungt i 48 timmar. Men jag brukar inte vilja chansa och kör på 3 dagar. Det känns ganska onödigt att rida honom ordentligt ett pass och sedan låta honom stå i 5 dagar när jag inte är hemma. Istället får han en lugn vecka nu och sedan får han stå innan vi börjar hårdträninngen igen i två veckor till Gunnorp. Sunny mår så bra i psyket nu när han är ute på nätterna och inte blir understimulerad så han klarar av att vila.

Idag ska jag leka lite med honom i ridhuset, tar med filmkameran så kanske ni får se lite av vad vi tränar sen :)

Älskar bilden, haha!

Kommentarer
Postat av: ylva

sv: jag ska köpa ett om Boris blir frisk i sitt ben innan vi åker till tandläkaren... men vet ju inte hur snabbt det gå att få en tid där ;)

2011-06-14 @ 18:20:11
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Linda

Ooops, haha vilken ögonblicksbild!!

Sv: Jo jag hade verkligen sett fram emot sommaren, men men sånt här kan ju ske.



Jag får sitta och njuta när ni andra rider ;) Är det hoppning du är mest inriktad på eller?

2011-06-14 @ 19:55:11
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Linda

Sv: Det lät som en klok anledning :)

Vad är din häst för ras då?

2011-06-14 @ 20:23:43
URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0