SISTA SKOLDAGEN

Har nu precis avverkat ettans sista skoldag! Japp, ni hörde rätt. Skulle egentligen haft tyska och svenska imorgon men då jag är klar i båda ämnena fick jag istället ledigt och måste bara gå till skolan på fredag då det är avslutning. Känns så galet skönt att ha ett långt lov framför sig då man bara ska ha kul och ta det lugnt (ska dock jobba lite med men det är rätt kul iaf) men trots det känns det lite tråkigt då jag tycker det är kul att gå i skolan så länge vi inte har en massa plugg. Men men, snart är väl sommarlovet slut igen och då har jag bara två skolår kvar tills jag är fri på riktigt :D

Nu ska jag käka lite mellis och sedan åka och hämta min moped som har varit på lagning. Efter det ska jag till stallet och rida ett dressyrpass på min lille ponny och utöver allt detta ska jag blogga massor då uppdateringen ska bli grym igen!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0