SJUKT FOTOSUGEN

Var inne på en kompis blogg nyss och såg att hon hade fotat sjukt fina bilder idag och gissa om jag blev fotosugen? Inte bara lite utan ville typ springa ut och fota på en gång, vilket jag dock inte kunde eftersom det är mörkt ute... :( Istället ska jag nu sitta och läsa massa tips&trix på internet som jag förhoppningsvis kan prova att använda mig av imorgon då jag bestämt mig för att fota (om det inte regnar hela dagen). Så imorgon hoppas jag på att kunna visa er massor av fina bilder, hihi!


Denna bild blev min bildlärare förälskad i och det var endast tack vare denna bild som jag lyckades få ett MVG i bild, grymt! Kan tillägga att den fotades första gången jag fick låna min pappas förra systemkamera för ungefär tre år sedan.


Kommentarer
Postat av: Calinne

<3<3<3

Det är du som är grym på att fota vännen min :D Längtar till massa fina bilder imorn :D

2011-06-16 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0