SNABBT INLÄGG

Är bara hemma en snabb vända för att trycka i mig lite mat och sedan bär det av på fler äventyr. Hittils har jag varit mycket effektiv idag och hunnit rida och putsa all utrustning jag ska ha imorgon noggrant. Nu ska jag som sagt äta och sedan ska jag åka till stallet igen. Hade tänk försöka att hinna med och ta lite kort för att sedan sticka vidare till nästa stall och rida. När det är färdig åker jag tillbaka till mitt stall och fixar det sista inför tävlingen, borsta Opus och packa. Som ni märker har jag fullt upp men jag hoppas på att inte komma hem allt för sent ikväll så jag kan blogga. Har ett tips&trix inlägg på gång, länge sedan den kategorin uppdaterades!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0