SOVMORGON

Idag har jag tagit mig en välförtjänt och lång sovmorgon och nu ska jag snart gå ner för att äta frukost/lunch. Sedan ska jag åka till stallet och rida lite på min prins, hoppas han sköter sig lite iaf! Idag är det även midsommar för den som missat det och det ska jag fira med grillmys och en fin vän, inte helt fel. Uppdateringen blir nog lite halvkass, men det är ju midsommar så ingen sitter vid datorn va?

Tror för övrigt att jag glömde dator-laddar-sladden på Gunnorp, segt. Sitter nu vid min gamla och otroligt sega dator och saknar sladden något otroligt!



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh fina bilder!

2011-06-25 @ 12:48:26
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0