SURT

Ringde Erik i morse och några timmar senare stog han på stallplanen och stoppade en spruta i Sunny, snällt! Såklart hade jag gjort en miss och tiden hade gått över med 7 dagar = måste börja om med grund vaccination igen :( Som tur är hinner han få den andra sprutan precis innan vi åker till Gunnorp!

Sunny vilade idag och fick bara lite mat i magen och lite borstad. Sedan fixade jag lite i stallet innan jag cyklade hem. Hela kvällen har jag varit på femtioårs kalas och därav den dåliga uppdateringen. Tråkigt att jag har bloggtorka nu när besökstatisiken ökar och ni var duktiga på att kommentera förut.
Ge gärna tips på vad jag kan skriva om och vad ni vill läsa om!

Ägaren till denna lilla ponny skrutt var det som fyllde år. På bilden ovan är det Mimmi och jag efter en CR i december 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0