TERRÄNG HOPPNING

Idag var som sagt jag och Sunny i Mantorp och hoppade terräng. Sunny skötte sig superbra både där och i transporten vilket var skönt. Ska man sammanfatta ridpasset så tyckte både jag och Sunny att det var superkul! :D

Vi hoppade både stockar, lådor, gravar, pallisader, nerhopp, upphopp och red genom vattnet. Nästan alla bara på ponny nivå, men det var ju faktiskt första gången för oss båda. Vissa hinder tyckte jag var lite läskiga och tvekade, då gör ju Sunny också det och stannar. Han var ju duktig, baar piloten som gjorde lite missar! Det slutade med tre ofrivilliga avsittningar och lite stopp. Men för det mesta gick det bra. Jag tyckte nästan att vattnet var roligast, haha!

Jag är iaf supernöjd och glad att Johanna körde och hjälpte mig! Nu ska jag fixa med bilder och film, så får ni se det senare idag :)




Kommentarer
Postat av: sofia

piloten måste kaxa till sig lite alltså! ;) sluta tänka och kör hårt! :D<3

2011-06-12 @ 17:21:02
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0