TRÄNING MED REPGRIMMAN

Jag orkade inte tömköra idag så red och lekte lite med Sunny i paddocken. Som rubriken lyder var det repgrimman som fick vara huvudlag idag. Ridningen gick faktiskt jättebra! Han lyssnade bara jag tänkte och vi svängde, stannade, backade, gjorde framdelsvändningar, skrittade och travade lite. Det är så svårt att trava barbacka, är ju påväg av en gång i sekunden typ, haha!

När jag hade ridit lite och var nöjd var det såklart broöppning så stannade kvar i paddocken och jobbade lite från marken ist. Vi hoppade lite över hindrena som stod kvar och longerade lite. Han har blivit så duktig nu! Sen när jag skulle tillbaka till hagen fick jag lite ryck på slussvaktaren, men det är en annan historia ;) Är iaf sjukt nöjd över Sunny idag!

Två bilder tagna från den tre sekunder långa filmen, sen ramlade kameran ner :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0