TRO DET ELLER EJ!

Precis som rubriken säger, tro det eller ej men finally hittade jag en remont som passar. Det blev en helt vanlig (den är alltså inte ställbar) men nosdelen var betydligt kortare på denna än på Hööksnosgrimman, precis det jag ville ha. Märket är Treadstone och jag fick ge straxt under 300 kr för den, VÄRT!

Idag blev det iaf ett dressyrpass på Opus vilket verkligen var behövligt då det var en vecka sedan jag red ordentlig dressyr, hehe. Opus var lite småseg och irriterad på flugorna samt lite stel vilket inte var så konstigt. Efter en hel del arbete släppte han iaf fint i högervarvet och studtals även i vänster varvet så jag är hyffsat nöjd i alla fall.

Ska ta bild på Opus i tränset nästa gång han har det på sig så ska ni få se hur söt han blir i remont, hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0