UNDERBARA HÄST

Den underbara känslan av att allt går bra och det bara blir bättre och bättre hela tiden satt kvar även idag! Tror aldrig han har varit så fin i skritten utomhus, inte i traven heller för den delen. Tog en ganska lång runda på cykelvägen, genom Brunnby centrum och sedan på kanalbanken tillbaka i kvällssolen. Red i en ganska kort form med ett friskt tempo och ordentlitgt tramp förutom förbi Ica och en bitt efter där han fick gå på långa tyglar för att titta på allt. Både han och jag älskar att rida genom samhället eftersom att det finns så mycket att titta på och Sunny är så otroligt cool och lugn. La även in en kortare travsträka på asfalte på den nya cykelvägen och sedan en längre på kanalbanken hem. Även här gick han superfint! Inte äns på kanalbanken blev han pigg eller stark, trots att jag red med det raka bettet. Han gick i en rund och fin form och lyssnade kanoners!

Jag älskar min dressyr sadel och mina nya röda ridbyxor, men framför allt så älskar jag min underbara häst!


Kommentarer
Postat av: sofia

älskar bilden! :D



hihi, då kanske vi ska göra så oftare? :D löv u to<3

2011-06-27 @ 23:41:23
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0