UPPE MED TUPPEN

Kom hem från stallet för ungefär en timma sen efter att jag varit där och släppt ut Opus i hagen. Det regnar sjukt mycket idag och är dessutom kallt så han fick ett regntäcke på sig. Opus verkade iaf inte speciellt ledsen över att det regnar utan var lika glad som vanligt!

Eftersom Sarah är borta ett tag nu och jag måste försöka hålla igång bloggen själv så skulle jag behöva eran hjälp med att få förslag på vad jag ska skriva om. Annars funderar jag på att dra gång en frågestund men det finns bara ett problem, sist vi hade frågestund var det inga frågor som kom in och det blir ju lite svårt med frågestund då... Vad tycker ni? Vi har ju trots allt fått en hel del nya läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0