USA

Blev visst ingen mer bloggning igår men gjorde en annan sak istället, en sak som va roligare än att blogga!

Jag blev medbjuden på middag där jag träffade min farmors halvsyster (tror jag det var...) och ett av hennes barn som båda bor i USA och jag har inget minne av att jag träffat dem tidigare (fast det har jag bara att jag var extremt liten). Vi snackade om lite allt möjligt och pratade om att vi ska hälsa på dem i höst, hoppas verkligen det! Men sen kom jag på den briljanta iden om att jag kan följa med dem när dem åker hem på tisdag och vara i USA i typ två veckor och sedan åka hem igen eftersom jag från och med idag har sommarlov. Skulle vara så himla kul och jag kan ju låtsas att jag åker på språkresa! Tyvärr är inte min mamma lika förtjust över min spontana resa... Men men, vi får väl se hur det blir, idag är det ju bara fredag ;)

Nu ska jag i vilket fall snart åka ut till stallet och rida med en kompis. Hoppas på lite bättre uppdatering ikväll, om jag inte får några fler spontana ider :D


Bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0