AACHEN NOSGRIMMA

I måndags frågade jag om pullarnosgrimma, idag vill jag veta vad ny tycker om olika varianter av aachen nosgrimma på Sunny. Att den ska vara bred och emd tjock fodring i dressyren är ett stort krav från min sida. Jag ahr bara en sån nosgrimma, och massor vanliga. Jag köpte min älskade, rbeda och fina nosgrimma på Maddes innan dom la ner. Väldigt nöjd över den!

Nu har jag dock börjat fundera på om jag vill ha en till, med vit fodring. Jag ahr ett träns med vit fodring, men den nosgrimman är väldigt smal och inte alls så snygg på Sunny. Men jag har ju pannbandet + att jag ska köpa ett swarovski/blingbling pannband.

På de två översta bilderna har jag redigerat dit det vita på och då den nedersta är det min smala nosgrimma som han har. Så vad tycker ni?

Svart eller vit fodring?


Free Questionnaire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0