ETT ÅR SEDAN

För exakt ett år sedan idag, den 20 mars 2010, startade jag min första och hittils enda lokala tävling. Hoppning på Usha. Känslan var på botten, lydnaden var bortblåst och resultaten var kassa. Men det gav erfarenheter och minnen.

Hon sprang till ingången på banan, smet nästan på framhoppningen och sprang över funktionärer påväg ut ur collektingring. Den ponnyn gör helt enkelt lite som hon vill ;)

80 cm CR (LD) - stopp på första, andra och tredje = ute. + rivning på andra
80 cm CR (LD) omstart - tre förbipasseringar på fjärde = ute
90 cm (LC) - tre stopp på först = ute

Men jag bryr mig inte. Känslan var tillbaka en månad efter, lydnaden kom efterhand men resultaten kom aldrig. Jag bryr mig inte om det heller några bokstäver på ett papper är faktiskt inte hela värden. Resultaten är inte det viktiga, det är känslan och glädjen!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Snyggt ekipage iallafall :D

2011-03-20 @ 19:34:06
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0