FULLT UPP

Igår var jag för arg för att blogga. Sunny var så sjukt dum när jag red och försökte slänga av mig MINST 20 gånger genom att vända helt om i galoppen och springa till staketet. Gjrode han inte det så tog han tag i bettet och stack iväg. Jag kokade nästan av ilska. Nrä jag blir arg så får jag riktiga utbrott då allt kommer på samma gång. Men jag gjorde såklart inget dumt mot bananen!

Idag har jag gått i skolan och sen åktejag till en kompis. Vi firade våffeldagen en dag i förväg genom att göra en grymt god våffertårta! :) Nu måste jag göra mina labbrapport som ska in i morgon, äta och packa. Om ca en timme åker jag till Sofia och sover med henne i Gunillas hus.

Har sjukt mycket saker att göra i skolan då jag är väldigt bra på att skjuta upp saker. Därför lider bloggen lite för tillfället, men jag har många idéer på G så fort jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0