HEARTLAND

Många har nog läst den populära hästserien Heartland av Lauren Brooke. En grymt bra serie enligt mig och jag äger många av böckerna. Men hur många visste att det finns en tv serie som är baserad på böckerna?
Det visste jag inte fram tills idag. Läste det på DENNA blogg och tänkte föra det vidare.

Trots att filmer försör mycket av böcker då man fantiserat upp en bild av allt och sen är det itne alls så i verkligheten. Av dem typ 3 minutrarna jag såg från serien så tänkte jag på många saker som inte var som i böckerna.

Här är trailern för första säsongen:


Än så länge finns det 4 säsonger och 46 avsnitt. Man ska tydligen kunna se det på Youtube men annars så är denna sida ett tips. Använder mig själv av den till endel serier och filmer.



Kommer ni att titta på denna serie?
Det kommer absoult jag att göra! ;)

Kommentarer
Postat av: ylva

jag tror inte jag kmr se det eftersom jag läste om den nånsstans och tyckte det verkade som den förstör föckerna - precis som klarafilmen gjorde :P

2011-03-10 @ 13:20:25
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: amanda

det här är den bästa serien som någonsin har gjorts ! filmerna förstör inte alls böckerna !

filmerna är minst lika bra som böckerna. Allt är inte likadant, men det är i princip samma sak. Det är bara ännu roligare att få se deras bilder av böckerna, istället för att hitta på egna!

UNDERBAR serie !

2012-02-23 @ 16:44:58
URL: http://amandaelsaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0