HEJDÅ

Väskan är halft packad, tidsplaneringen är redan förstörd och snart väntar sängen. I morgon åker jag till Karlskrona. Ska bli så sjukt kul att åka iväg många mil hemifrån med de underbara stallbrudarna! :D

I morgon går jag som vanligt i skolan till klockan 12, sen direkt till stallet innan jag ska tillbaka till skolan för utvecklingsamtal och sen åker vi. Hinner alltså inte uppdatera något i morgon. Jag har heller varken haft tid eller ork till att fixa tidsinställda inlägg så bloggen kommer att vila lite från mig till på söndag. Kanske kommer upp något på vägen om jag lyckas koppla in mobilens internet till datorn.

Annars är det här mitt hejdå för denna helg.
Josephine försöker nog att uppdatera så mycket som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0