HEMMA OCH SJUKAR

Mådde inte lls bra i morse, huvudvärk, hosta och aj i halsen. Så jag bestämmde mig för att offra en stalldag i skolan för att blir frisk. Jag ahde ju ändå itne tänkt rida eller köra så känns lite smått onödigt att åka dit, frysa och mocka. Även mockning är nog inte det bästa. Jag måste värkligen vara frisk till på onsdag och i helgen! Så isället för att vara i skolan tänkte jag försöka ladda upp en massa blogginlägg som ska räcka hela veckan. Hinner nog baar sitta vid datorn idag och på torsdag ;)

Annica har Sunny idag, och det är ganska tråkigt. Av en anledning. Jag träffar inte de underbara människorna i stallet idag :/ Men istället taggar jag helgen, att åka 34 mil hemifrån med tre störda hästmänniskor kan inte bli annat än kul! Måste bara övertala mina försäldrar.. :p


Kommentarer
Postat av: lina

helgen kommer bli bäst! :D hihihii :D

2011-03-07 @ 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0