HOPPNING

Sist jag hoppade seriöst var den 31 oktober.
Hoppade en CR på Heda med Sunny. 80 cm och vi fick typ 4 stopp på samma hinder, en äcklig och elak grind. Men gud vad nöjd jag var över honom den dagen. Cool-lugn och supersnäll under hela framridningen och framhoppningen. Sen på banan vart han stressad och okoncentrerad.

Sedan dess har jag bara hoppat sockerbitar och mest studs. För mig är det inte riktigt seriös hoppning. Trots att jag gillar dressyren mest och satsar på det saknar jag faktiskt att hoppa väldigt mycket. Var ju trots allt 5(!) månader sedan. Åh. Tänkte hoppa i morgon, men sen ploppade det upp något vitt på marken igen och min plan blev förstörd. j a g   v i l l    h a    v å r !


Bild från i juni.

Kommentarer
Postat av: josefine

Min häst blir tvärtom.. jobbig på framhoppningen och som en ängel inne på banan. xD

2011-03-20 @ 07:38:59
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon allt bra?:)

2011-03-20 @ 08:43:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0