HOPPTRÄNING

Som jag berättade tidigare var jag iväg på hoppträning idag! Började med att jag fick världens j*vla  kramp i min vänster vad när jag red lätt? Inte speciellt skönt men det var bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Opus kändes lite stel i framridningen och ville inte riktigt ställa och böja sig ordentligen vilket kan vara förståeligt då det har varit svårt att rida riktiga dressyrpass det senste. Han släppte i alla fall mer och mer efter lite jobb och sedan började vi hoppa lite smått. Opus kändes pigg och glad och hoppade fint, kul :D Detta varade dock inte hela ridpasset då han mot slutet inte längre ville vara med och leka vilket resulterade i lite stopp... Men men, man får se tillbaka på de bra delarna av ridpasset istället för att bara fokusera på det som inte fungerade!


Jag tycker om min lilla ponny lika mycket oavsett vad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0