LÖRDAG

Min uppdatering verkar visst vara nästan obefintlig, men men. Igår kom jag hem sent efter att jag hade varit med några kompisar. Vi var bland annat på bio och såg "Min låtsasfru" som enligt mig faktiskt var mer än okej, kanske inte världens bästa film men ändå bra. Var tvungen att gå och lägga mig direkt när jag kom hem för att gå upp runt 8 i morse. Åkte till stallet straxt innan nio och red och fixade + tog äntligen tag i saken och tvättade alla benskydd och boots vilket verkligen behövdes. I eftermiddag har jag även varit ute och sprungit en sväng eftersom jag numera lever ett nyttigt liv (vissa dagar iaf...). Ikväll är det Melodifestival finalen som gäller, hoppas självklart på att Eric Saade eller Danny vinner! Vem tycker ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0