OUTFIT

Jag ska prova mitt gråa GG schabrak på dressyrsadeln, hoppas det passar! Schabraket är i storleken ponny dressyr, användes till 16,5" allroundsadel för att det stack ut för mkt med full allround. Min dressyrsadel är 16" så förhoppningsvis passar det!

Tror att denna outfit kan bli snygg på Sunny. Han passar ju i vinrött och sådär i grått. Ska bara köpa tröjan. Matchat med gråa ridbyxor också ;) Jag har inte orken att sitta länge i ps med samma sak, därför får ni alltid så välgjorda saker av mig...

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Grym outfit, skulle gärna ha den till mig och pållan! :D



jättefin blogg, kram!

2011-03-03 @ 23:07:55
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej!

Läs och kommentera min hästblogg. Hos mig hittar ni allt möjligt som handlar om hästar och ridning. Ni får olika tips, upptaderar ständigt om mina rodpass olika dressyr övningar osv. Jag svarar gärn på läsar frågor och om ni har fågor ang ridning. det är bara att kommentera din fråga så svarar jag! hoppas ni gillar det! var gärna med och påverka bloggen så den blir så bra som möjligt!

MVH Emilia - hästbloggen! :D

2011-03-04 @ 02:36:49
URL: http://dressyrryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0