PIGG HÄST

Klockan är strax efter halv 3 och jag är redan hemma. Inta bara från skolan, utan har varit i stallet och ridit också. Invigning på skolan idag så vi slutade halv 10 istället för klockan 12. Kändes ganska onödigt att åka ut till skolan och ha en lektion, fysik. Men skönt att sluta tidigt! :)

Idag red jag ut en sväng i skogen. Han var riktigt pigg och hade absolut inga planer på att galoppera lungt. När man håller in honom har han börjat gå över i korsgalopp vilket är sjukt jobbigt. Men han är söt iaf. Hellre pigg och glad än seg och tråkig ;) Det är ju trots allt så han är, pigg och glad. Förresten så tycker jag att manen redan blivit bättre!

Vad som händer nu vet jag inte, men lata mig framför tv:n och nörda dator står iaf på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0