SKOLMÄSTERSKAP I HOPPNING

Idag hade vi först fysik labb på morgonen och sedan var resten av lektionerna inställda. Anledningen var skolmästerskapen i hoppning. Tyvärr fick vi ettor inte vara med då det hade varit väldigt mycket kaos förra året. Men ändå skulle vi sitta där hela dagen och titta på hoppningen. Jag passade på att ta med mig kameran och knäppte lite bilder. Tror faktiskt att dem blev ganska bra för att vara mig och i ett ridhus :)



Den här lilla sötnosen var med om en olycka och fastnade i grinden idag, stackarn. Som tur var blev det inga fysiska skador, men hon blev riktigt rädd och jag var nog ännu räddare. Ush, hatar när sånt händer!
Jag sprang även genom lera och en bit på gödselstacken i bara strumpor då stövlarna fastnat i leran.. Mysigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0