TRÄNS

För någon vecka sedan när Sunny stog och kliade sig med tränset på efter ett ridpass (som han alltid gör) fick jag för mig att det skulle gå sönder och jag inte hade ett pullarträns som passade mer. Lite konstigt ja men enda sedan dess har jag gått och inbillat mig att jag måste köpa ett till träns. Haha.

Det ska vara ett pullarträns och det vore fint med vita dekorationssömmar på. Har kikat runt lite och hittat ett fint. Det kommer från hööks, kostar 429:- finns i rätt storlek. Jag gillar att nosgrimman går upp över nackstycket. Men ska titta runt på tex travshoppen mm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du hört talas om micklemtränset? Det sägs ju att hästen kliar sig sådär efter ridtur för att den lite tappar känseln i nosen av "vanliga" nosgrimmor, men att den slutar göra det med micklem-tränset.. :o

2011-03-30 @ 13:08:14
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

jag som skrev

2011-03-30 @ 13:08:29
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Erika

De där är väldigt snyggt. :)

2011-03-30 @ 16:55:22
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0