VILODAG FÖR HÄSTEN

Idag vilade Sunny och det enda jag gjorde i stallet var att fixa maten, mocka och fylla på vatten. Ändå var jag där i fyra timmar. Blev lite fika, promenad till ica och en massa skitsnack med Lina. Att bussarna var så sjukt elaka, tidiga och ignorerade mig på vägen hem gjorde att jag tappat humöret totalt. Fem bussar har jag hunnit med att missa på hemvägen från stallet av olika anledningar. En åkte bara förbi, några var flera minuter för tidiga och en åkte iväg precis när jag stog utanför dörren.

Ska iaf försöka fixa lite roliga inlägg eftersom att jag lyckades ladda ner photoshop igår! ;) Känner mig faktiskt en smula duktig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid trevligt att ta det lugnt och snacka lite skit. :)

2011-03-01 @ 22:44:22
Postat av: Jennie

SV: det är nog blogg som dampar för det äår inte uppladdat och finns inte i någon lista -.-'

2011-03-02 @ 16:50:22
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0