FOTOGRAFERING

Vi fick sluta tidigare idag. Och ganska mycket tidigare, 3 och en halv timme tidigare faktiskt :D Det var sol men blåse jäkligt mycket så det blev lite fotografering idag. Vi började med att Lina tömkörde Narnia i paddocken medans jag tog kort. Sedan fotade Lina mig och Sunny vid kanalen, gick dock inte så bra då Sunny för allt i värden vägrade ta fram öronen, det blåse skapligt mycket och jag förstör bilderna. Sedan tog vi lite kort och lekte med hästarna i hagen. Vi smörde träns och hade även hand om Johannas hästar idag så blev ganska mycket att göra, var i stallet i 5 timmar, haha!

För Sunnys psykiska bästa fick han vila även idag pga blåsten. Jag tycker han "lider" tillräckligt av att vara ute i hagen dagar som dessa. Men i morgon ska vi ut och galoppera endel, tror han kan vara lite spänd och på koppla-av-humör så blir att springa tills det släpper lite. Bara att stoppa öronen fulla med bomull och trä på en luva!
 

Här är en orginalbild från idag. Nu måste jag plugga någon timme innan jag kan redigera några bilder. Men de kommer ikväll, ska även försöka fixa fler inlägg sedan :)

Kommentarer
Postat av: lina

hahah, gillar den där bilden :D

2011-05-26 @ 09:10:53
Postat av: lina

ser ni några döda fiskar i kanalen?! xD

2011-05-26 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0