GALOPPTRÄNING

Idag blev det galoppträning på intärnvägen igen! Gith tycker att jag ska träna galoppprogrammet med honom två gånger i veckan, men det låter så tråkigt. Ist gör jag lite som jag vill :D Sunny tycke det är supekul och taggar galet för att sedan räca på som en tok. Han galopp var mycket bättre idag och han lyssnar bättre. Jag red lite räcer, lite samlad och lite övergångar halt-galopp-halt-galopp med några trav och skrittsteg emellan bara. Ska fortsätta med den här träningen, för det är galet roligt!

Lina var med och tog kort idag också! Har blivit så bortskämmd av att hon är med och fotar flera gånger i vecken, men man tackar ju inte nej när hon erbjuder sig :D


Ett smakprov från idag. Jag tycker att det är en superfin bild på mig och Sunny!

Kommentarer
Postat av: linus

det är kul o ta kort ju :D

2011-05-21 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0