HEJ SVERIGE, HEJ BLOGGEN!

Jag landade i Sverige för ungefär en timme sedan efter en otrolig resa. Jag har varit med om så mycket att jag inte hunnit smälta allt ännu. Sydafrika är ett hel grymt land! Att gå från frukosten på resturangen tillbaka till stugan och möta en 4-5 meter hög giraff på grusvägen, bli väkt på morgonen av att apor hoppar på taket eller att rida i Drakensberg. Det är inte något som tillhör min vardag, men de senaste två veckorna har det faktiskt gjot det. Nu är jag tillbaka och ska försöka ta tag mer i bloggen. I veckan kommer jag nog komma med lite förändringar för att göra den bättre. Ni får gärna komma med förslag!

Hittade en bild på Facebook från när hästarna släpptes i en ny hage medans jag var bortrest. Alla hästar springer medans Sunny står i bakrundenoch käkar gräs, haha! Lina är fotografen :)


Nu ska jag byta om och åka till stallet, gash vad jag har saknat Sunny! Ska bli mysigt med en liten ridtur på min prins :D Ikväll ska jag redigera massa bilder från Sydafrika!


Kommentarer
Postat av: lina

alla sprang och sunny stod och åt, sen när de andra lugna ner sig och börja äta, då jäklar blev det fart på sunny :D

2011-05-07 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0