I'M BACK!

Sarah skrev ju i sitt förra blogginlägg att det ska ske en förändring här på bloggen och jag tänkte faktiskt ta och avslöja den nu: Jag har tänkt komma tillbaka hit till Tophorses och börja blogga igen :D Ska faktiskt bli jätte skoj att komma tillbaka efter mitt uppehåll och jag är mer pepp en någonsin!

För er nya läsare som kanske inte läste våran blogg innan jag tog en paus så kan jag berätta lite kort om mig själv. Jag heter Josephine Eklund och har en foderponny, Fredriksbergs Opus, som jag har haft i ungefär tre och ett halvt år. Vi har tidigare tävlat en del hoppning tillsammans men har nu tänkt lägga den biten på hyllan ett tag för att satsa lite på dressyren istället. Än så länge är vi inte speciellt duktiga men vi har börjat träna dressyr för tränare en gång i veckan och vi gör småsmå framsteg varje ridpass. Vi har aldrig startat dressyr tillsammans och inte tränat speciellt mycket heller på grund av ointresse tidigare men nu ska ni få följa oss i våran utveckling och förhoppningsvis få följa med på våran första dressyrtävling!

Hoppas ni uppskattar att jag är tillbaka och gör ni inte det får ni väl låta bli att läsa mina inlägg så är ju allt som tidigare iallafall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0