NORRKÖPING HORSESHOW 2011

Om exakt två veckor drar Norrköping HS igång för iår. Jag längtar verkligen! Det är långt ifrån iklass med Globen och Skandi men jag tyckr at det duger bra för att ligga så pss nära som det gör. Jag har endast varit där en gång, år 2009, och då var det faktiskt väldigt bra shopping och en riktigt rolig dag!

I år ser det ut som om att jag kommer befinna mig där under fredags eftermiddagen och lördag dagen. Jag hoppas på riktigt bra shopping, specellt eftersom att studiebidragt kommer preci innan! Ska även bli roligt att se massor av snygga hästar och duktia ryttare :)
Är det någon annan som ka dit?



Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag ska dit tror jag :D

2011-05-13 @ 07:00:19
Postat av: ylva

sv: kunde tro att du skule tycka det ;)

2011-05-13 @ 10:12:16
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0