NORRKÖPING HORSESHOW

I lördags var som sagt jag, Sarah och Sofia på Norrköping Horseshow för att se på tävlingar samt för att shoppa lite. Tänkte berätta vad jag köpte men har tyvärr bara bild på en av sakerna... Jag köpte i alla fall ett dressyrschabrak från Glen Gordon (225 kr), ett par Roeckl ridvantar (199 kr) samt ett par marin blåa benlindor (150 kr) som skulle matcha schabraket men dock var dem jätte konstiga att linda med :( Man kan väl säga att jag är mycket nöjd med två av de tre sakerna jag köpte, älskar REA!




Ber om ursäkt för dem kassa mobilbilderna men schabraket är marinblått med blå och beige passboal!

Fotade även bilder på några ekipage, de kanske dyker upp här så småningom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0