NORRKÖPING

Idag åkte jag, Sofia och Josephine till Norrköping för att besöka Norrköping horseshow och shoppa hästsaker! Vi kom faktiskt både dit och hem utan större misstag, höll på att missa tåget hem för att bussen var sen bara. Jag fick med mig tre saker hem. ett gult BR schabrak (300 kr), matchande gula BR lindor (170 kr) och ett set med fyra benskydd från GlenGordon (399 kr). Är riktigt nöjd över alla köp och hade gärna köpt fler saker, men tror det va bättre för min ekonomi att låta bli ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

MEN HELVETE vad läckert set!!!!! DREGGLAR :O

2011-05-28 @ 17:53:36
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: lina

väldigt nice du! :D

2011-05-28 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0