PROGRAMRIDNING

På måndag nästa vecka ska jag rida programridning i skolan som avslutning. Halva klassen gjorde det förra veckan och så är det andra halvan kvar nu. Man får inte några procent eller siffror utan bara en kommentar, alltså inte så seriöst. Jag ska prata med min hästlärare i morgon ifall det påverkar betyget mycket, gör det inte det ska jag nog ta med mig Sunny! Han kan dock inte galoppera och jag kan inte sitta ner på honom, men han brukar vara fin i skolans ridhus. Hoppas vi är inne!


Annars ska jag önska tre hästar jag vill rida. Faktiskt är jag inte så superförtjust i skolanshästar då det bara klickat med en av dem, och hon är inte kvar. Hästarna är välutbildade och fina, men de passar inte mig och det går aldrig bra när jag rider dem. De flesta är för sega och hängiga i handen för min smak, jag tycker bara om min häst! haha.

Det betyder även att jag måste lära mig LC:1 2008. Jag som bara ridit LC:2 2003, kommer rida fel och rida det programmet istället. Då var det minsann inga dumma serpentiner! ;) På bilden under är det Vallas Day Dream och jag senast jag tävlade dressyr, oktober 2007. Fick 48,6 % och kom sist. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0