TÄVLINGAR

Jag blev lite tävlingssugen i går och spanade runt efter lite tävlingar. Jag är även supersugen på att träna terräng, ska bara träna lite mer hoppning och styrka först. Problemet är att jag inte har bil eller transport så tävlingar ska väll helst vara på Heda eller Vreta eftersom att det är ridavstånd...

De jag vill åka på är:
- 21/7
Kvällsdressyr på Heda RK, Lokal och troligtvis LB:1
- 24/7 Pay and Cross i Mantorp, (om man får välja att hoppa ponnyhinder)
- 4/8 Kvällsdressyr på Heda RK, Lokal och troligtvis LB:2
- 15/10 Lokal hoppning på Vreta, 90 och 100 tror jag. Hemma klubben och han är van vid ridhuset. Denna SKA jag på!

Sen vill jag åka på Fjordhästföreningens startfälttävlan i Vikbolandet om dem har det i år. Brukar vara september typ.

Det blir alltså en jävla massa träning nu, men vi ska inte glömma att ha kul! :D

Jag och Usha på min första och enda lokala tävling, mars 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0