TOLV ÅR

Idag är det exakt 12 år sedan en fantastisk häst kom till jorden. Idag är det exakt 12 år sedan Super Sunflower föddes.

Under dessa tolv åren har jag ingen aning om vad som hänt honom, men man kan lätt dra slutsatsen att han inte haft det helt bra. Vi har tillochmed ägt honom i nästan exakt 2,5 år idag (köpte honom 18 december 2008). Då var han 9, nu är han 12. Tiden har gått så jäkla fort, samtidigt känns det som att han alltid funnits i familjen.



Grattis värdens underbaraste häst!
Du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis blomman! :D<3

men jag då sarah, jag trodde jag var ditt allt... </3

2011-05-17 @ 14:58:33
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0