TVÅ SCHABRAK SOM GÄRNA FÅR LIGGA UNDER MINA SADLAR

Jag är väldigt sugen på att förnya min utrustning nu till sommaren, fast det är jag nog faktiskt alltid iof. Schabrak är det roligaste att köpa enligt mig, det är basen i utrustningen. Sedn haran tillbehör som beskydd/lindor, boots, tröja, spö mm.

Två schabrak jag börjar tycka mer och mer om är John Whitikers Union Jack och HV Polos marinblå med randig kant hittade bara bild på det bruna).


Det från HV Polo vill jag ha i dressyrmodell och sulle passa bra till all min andra marinblå utrustning, har ju endel i den färgen. JW schabraket med Storbitanniens flagga på skulle jag vilja matcha med ett set röda bensydd, även de från JW. Tycke den matchningen är ritigt snygg då gaska många har den... Outfiten skulle nästan bli komplett med kavajen jag funderar på att köpa, från märket Jacson och i färgen marin med röd kant. Supersnyggt! 


Sen vill jag äve ha ett rosa dressyr schabrak och ett par nya rosa lindor + tusen andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0