VM I PLÖJNING

Igår spenderade jag och min kära vän Julia några timmar i Skänninge, och tittade på VM i plöjning. Det var faktiskt riktigt trevligt att gå runt, känna stämningen, titta på vetrantraktorer, träffa folk man känner och titta på tävlingarna. är vi mäst höll till var bland hästarna, eftersom att SM och NM i plöjning för häst gick under dagarna.

Stora, snygga och välmuskade arbtshästar som år fram och tillbaka. Inte riktingt en tävlingsfor jag är van vid att titta på, men som jag sagt tidigare så älskar jag att se och lära mig nya saker, speciellt när det handlar om djur och hästar. Det är faktiskt väldigt facinerande hur hästar kan användas på så många helt olika sätt. 

En überfin mobilbild på shire-paret som var de snyggaste i tävlingen enligt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0