ÄNTLIGEN FREDAG!

Fredag är nog bästa dagen på veckan, kort skoldag och man har en härlig helg att se fram emot. Jag har massor att göra i helgen, allt är som vanligt alltså :) Imorgon ska jag ha både lunchfodring, insläpp och kvällsfodring i stallet, vi ska ta kort med hästarna och så ska jag på hockey med pappa. På söndag ska jag börja renoveringen av mitt rum, stallet och en massa pluggande!

Nu ska jag nog börja städa och sortera bokhyllor, är supertaggad på att äntligen göra om i rummet! Det kommer att bli supersnyggt, om jag får som jag vill. Sen ska jag även fixa lite blogginlägg då jag är pepp på det, plugga lite och kanske baka också. Vi får se vad som hinns med :)

Sist vi tog kort på hästarna, i september. Det är ett bra tag sedan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0