BOX BYTE

Igår fick Sunny flytta till en ny box där han förhoppningsvis trivs bättre. Han har sparkat och slagit så mycket i boxväggen att jag tror alla i stallet blivit galna. Så jag hoppas på att han ska lugna sig av att stå längre in i stallet istället för där alla går förbi. Allt han vill är ju att få uppmärksamhet.

Tömkörningen igår gick helt okej. Han har blivit mycket bättre på att ta stöd på bettet och så har han fått bättre kontroll på kroppen och balans. Träning ger resultat! Idag har jag tänkt att lägga fram lite bommar att gå över, kanske sätta upp koner som slalom mm. För att få lite variation och inte bara gå runt helt oplanerat.


Jag måste fixa lite nya bilder på honom någon dag. Inte för att vi gör så mycket roligt men lite nya bilder skadar ju aldrig.

Inlägget som jag skrev igår angående Hööks schabrak var en fråga. Jag har aldrig skrivit att jag tycker så, kom ihåg det! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0