HELGEN

Jag har jobbat hela helgen och nu är jag så trött så att jag vill dö, för trött för att sova till och med. I stallet var jag en snabbis igår tidigt på morgonen för att se hur han mådde, och sedan har jag varit där hela kvällen både igår och idag. Sunny mår mycket bättre nu! Han är precis som vanligt :D Fast lite lugnare och snällare är han nog, men det tror jag beror på att han trivs bättre i sin nya box.

Idag tog jag ner honom i ridhuset och tömkörde två varv i ridhuset för att titta på hältan. Det var bättre, men inte bra. Det är en annan rörelse på högerbak, lite kortare och så tycker jag att han sätter ner hoven lite mer i en duns än med vänster. En tjej från stallet tittade också på honom och vi hade olika åsikter. Men jag kör på min magkänsla om vad som är fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0