KNÄPP HÄST, IGEN

Idag vill jag säga som Josefine till min häst,
Vem är du och vad har du gjort med min häst?
Sunny är verkligen inte sig själv i hanteringen nu, och det är inte posetivt. Jag kan inte ens spänna fast grimman i uppbindningarna själv utan att någon måste hjälpa mig. Han är bokstavligt talat överallt hela tiden och det måste vara minst en som håller i honom. Han som vanligtvis kan stå lös i gången och bara gå lite försiktigt när nyfikenheten tar över. Så fort man kommer utanför stallet när han som vanligt igen, det är bara i stallet som han är helt CRAZY.

Han är typ lika galen som han ser ut att vara på den här bilden,
fast inte lika charmig när han nästan dödar mig.

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Jobbigt :( han verkar vara ganska svår..

2011-11-20 @ 22:10:05
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0