SAKNAD

Behöver jag säga att jag verkligen saknar att rida på min prins? Nu är det över två månader sedan jag satt på hans rygg och fick göra det jag tycker är absolut roligast. Att rida Sunny <3

Det har hänt massor i våran utveckling sedan jag började rida honom regelbundet. På ett och ett halvt år gick vi från att inte komma överrens alls till att bli ett riktigt team. Vi utvecklades inte bara i våran komunikation utan båda två har utvecklats själva, blivit bättre och kommit längre än vad vi någonsin gjort innan.

Jag hoppas och ber om att vi ska få flera år till att fortsätta utvecklas och klättra upp för berget, tillsammans. Många fler år vill jag ha på hans rygg, det kan aldrig bli för många. Att samarbeta och kämpa tillsammans med denna hästen är någonting som jag verkligen verkligen älskar!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte ridit min häst på snart 3 månader, det är sjukt jobbigt, jag håller med!

2011-11-18 @ 13:07:03
URL: http://teamjr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0