SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym: Hej!
Jag undrar om du inte skulle kunna skriva ihop en text om tiden du hade Borka? Är jättenyfiken på varför det slutade som det gjorde... =)


Svar: Jag kan skriva en text om tiden jag hade med Borka om det är intressant. Det varade bara några månader och jag har varken många bilder eller minnen från den tiden. Men exakt varför det tog slut tänker jag inte skriva ut här, det är för personligt tycker jag och så berör det inte bara mig. Det hade dock ingenting att göra med Borka utan konflikter mellan mig och tjejen jag delade henne med.


Jag och Borka på julafton 2008.

Jag börjar fundera på hur det där med ip-adresser fungerar... Sökte upp ip-adressen till "anonym" och fick från 4 olika sidor fram 3 olika städer, på samma nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0