SUNNY

Igår hann jag bara tömköra något varv i ridhuset innan jag upptäckte det som inte fick hända. Sunny markerar på höger bakben, det vill säga benet där skadan sitter. Innan har han knappt markerat, men idag syntes det tydligt. Det har alltså antagligen blivit värre. Han rörde sig stelt och tog kortare steg än med det andra bakbenet.

Det blir ingen tömkörning för honoms del fram tills i helgen. Då ska jag ta ner honom till ridhuset igen och titta på honom. Sedan på måndag ska jag ringa till veterinären. Jag vill se hur det utvecklas innan jag ringer, för veterinären kan ju ändå inte göra någonting åt det. Men på måndag ska jag iaf ringa, varesig det blir sämre eller bättre.

När jag vågar tro att det kommer att bli bra igen så händer det något så att alla förhoppningar blåser bort igen. Du måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0